Tisdag

har vart här inne o vänt på bloggen flera ggr..
Skrivt men raderat... skrivit men raderat..

Har vart fullt upp det senaste..
Jobbat en hel del.. idag o imorgon är lediga dagar =)
I all slapphets namn ;)

Ja o fis sitter nergosade under täcket i soffan..
Det är isande kallt ute idag..
Har ingen större lust att ge mig av ut..
Bara vart ute runt kvarteret me tyz..

Baka kanske man kunde ta o gjort idag..
Hmm.. ett paket jäst ngn??..

Ja vet inte varför men ja finner dock inte så mkt att skriva om??..
Det flyter inte bara på som det brukar!!..

Så håll er till tåls-- jag är här i krokarna :)

Kommentarer
Postat av: norrmannen

jag har oxå vart inne och vänt flera ggr men mer för att se om det är några uppdateringar=)

2010-01-05 @ 18:06:08
Postat av: jen

jag har oxå varit inne o vänt.. o väntat på nya inlägg;) tycker det e kul o läsa om vad ni gör!:) sköt om dig söt!

2010-01-06 @ 11:12:25
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0