Tomhet..

Det är va som finns i insidan på mig!!..
Det är som ett stort hål..

Och nu undrar ja om det inte alltid varit det??

Hur ska ja då kunna fylla detta hål??
visserligen vet ja vissa bidragande faktorer just nu som gjort hålet ännu större..
Men ja är så rädd att även om ja fått dom bitarna igen så kommer det ändå inte fyllas igen..

Tänk om ja måste gå me detta tomrum hela livet??..

Ja menar, jag lever.. jag är oftast glad.-. ja har det bra..
Ja har min lille kille o min hund!!..
Har underbara vänner som finns även om vi inte pratar o ses så ofta!!...

Ja har god mat o rena,fina kläder!!
ja har en bra ekonomi, o klarar mig på egna ben!!..
Älskar mitt jobb o mina kolleger.. mina gamlingar!!

Har en relativt god hälsa o en son som är fantastiskt duktig o intelligent!!..
Han är godhjärtat, hjälpsam, artig o den bästa som finns!!..
Egen vilja o humör.. mkt enivs precis lik mor!!..

Han har en far som älskar han över allt annat, han har mor/far föräldrar som bryr sig otroligt!..
Han är ett lyckligt barn helt enkelt!!..
Det är ja TACKSAM för..

Har förlorat en del människor i mitt liv..
Vissa kan ja ej återse mer men dom finns hos mig ändå!!
Vissa känns ännu längre bort än dom som verkligen är borta!!

familjer/släkter splittrade.. därav också min spruckna själ med fler små tomrum!!..

Men ändå.. i det stora hela är ja ganska lycklig(eller är ja lycklig??) kanske ska säga.. är ja ganska glad o har det bra.. så varför då detta tomrum??..

Ibland vill ja bara byta bort mitt djup, mitt otroligt känslosamma hjärta o alla funderingar!!..
jag är återigen TACKSAM frör mitt djup.. det gör att ja lever.. jag känner mer än många andra..
Har mer förståelse än många andra..
men ja reagerar också mer än många andra o det är inte alltid till min fördel!..

jag ser det som om ja fått en gåva.. vilket ja har..
Skulle dock själv vilja låna ut den till någon som behöver den mer ibland..
bara för en dag.. så ja kan få andas!!.. bara få vara!!..

Jag älskar att vara jag <3


Kommentarer
Postat av: jen

jag gillar ditt djup och dina tankar! hade gärna tagit över en stund om jag kunnat så du fick andas lite!

2010-01-14 @ 16:20:50
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Man i norr

Förstår vad du menar men även om jag kunnat byta med dig hade det inte hjälpt för du hade bara fått ett annat djup och ingen möjlighet att andas...

Kram min starka vän

2010-01-14 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0