Älskar Dagen

Det gör jag faktiskt..
Den är grå o blöt..
Men den är varm o skön ändå..

Har bakat lite.. Ätit middag..
Nu sover lillfis och ja ska nog fortsätta baka..

I EM blir det städ o mer bak :O)

Välkommen förbi på en fika den som känner fört!!..

Sista dagarna på semestern..
Känns rätt Okey ändå må jag säga..
Ska jobba mest kvällar så sol o bad o partyliv kan nyttjas ;)

Vart en kanonsommar tycker ja nog..
Helgen som gick va ju hur sköj som hellst..
Bästa på LÄNGE!!.. vill tillbaka...


Strömmen gick här förut..
tända ljus o mys.. dock en sur 3åring som ville se på TV..
Hur förklarar man??..

Jo.. Bensinen till Tv,n e slut.. den kommer snart tillbaka ;)
Tillslut gav han med sig o när den kom tillbaka tror ja kan koppla poängen!!..

Mycket känslor i kroppen just nu..
Mycket tankar.. Men ja mår fint som tusan ändå :)

Älskar livet, Älskar min son.. Älskar MIG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0