Natten som gick

Lilleman hade svårt att somna om efter medicin osv...
Bäddade ner han i min säng..
Gick själv o la mig vid 22..
Tankar som snurrar.. svårt att somna..
En orolig hund som har en tratt som slår i överallt.

Har iaf lyckats somna..
Vaknar.. till världens åskväder.. runt 23
Såg ju att det rullade in innan ja la mig så ja drog ur alla kontakter..

Gick upp o kollade in detta häftiga väder..
Tror minsann min rädsla har försvunnit..
Respekt.. självklart!!..

Gick o la mig.. försökte somna om..
Mullrande o blixtrar omvartannat..
2 oroliga hundar.. En son med tät andning..
Klockan gick nog mot 01..

Efter 04 vaknar min skrutt..
Har fortfarande lite feber.. beslutar att inte ge mer alvedon--
Han behövde upp på toa..
Sen va det inte lätt att somna om..
Klockan gick nog mot 06..
Vaknade strax efter 8 imorse..

Vart seg hela FM men nu är ja rätt pigg.
Nicolai sover o ja tror ja ska ta en dusch!!..
Sen kanske det får bli lite bak då..

Älskar Svensk Sommar och ja gillar faktiskt detta väder..
Tycker det är myyyys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0