Det har varit storstädning..

PÅ MIG :)
wiiieee.. som en ny människa..

Har duschat.. rakat benen/samt annan genant hårväxt.
Filat fötterna
Smörjt mig med Dove summerglow
Nopprat brynen
och nu lackat naglarna =).. Turkos?.. hur snyggt som hellst :o)

Jag har dessutom tagit hand om det gigantiska diskberget..
samt all annan disk under dagen..=)
Och Dammsugit.. gissa va ja hitta under soffan??
YES.. min minneskortläsare :D katjing!!

Någon är visst piggare :)

Ikväll blir det film o film o film..
Halv 11 börjar det grekiska bröllopet..
Den hade ja tänkte se i sängen..

Innan dess blir det ngt lättsamt..
samt morötter o dipp!!..

Imorgon är det ju den stora dagen..
Sessans bröllopsDag..
Det måste man ju bara se =)
typiskt att man nu piggnat till o borde ut o röra på sig..
har 2 rastlösa hundar samt en 3åring som behöver sysselsättas..

Har hört att det regnar/åskar/blixtrar i sthlm..
kanske det kan göra det här me imorgon?? ;)

Och ja skiter i det.. ja ser på TV,.n ändå :P

Annars vore en tur till Nordens Ark spännande.
(kanske inte ska ta ut sig på en gång?)

Havets Hus kanske..
då kan farmor följa med..
Ska tvinga henne =).
så kan hon stå för souvenirer i shoppen till lillskiten ;)

Har kollat runt efter utemöbler o sånt idag..
det blir en tur till jysk efter löning..
Bord/stolar
Parasoll/fot
Krukor
Överdragsskydd grill

ÖB
Multibox
Grill

Sen får det bli blommor på solliden..
O jord o annat sånt därnt :)

Nu ska ja minsann göra fint på uteplatsen även om det inte blir trall osv..
Ja ska köpa en trimmer också.. för dom e inte bäst på o hålla ordning här precis..*grr*..
Dessutom ska det handlas efter plånbokens strl..
får nöja mig med en fjuttparasoll.. ska invänta HöstensREA.. som jag säger varje år..
Men nu ska ja minsann passa på!!.. har ju en underbar utsida..
Står bara tom på fixideér..
På Göfab ska ja köpa vindskydd/insynsskydd
Ett i taget :)

Jag e på Gång...Jag e laddad... tralla la la la traa la la la laaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0