Förkyld

Grejen med att va färkyld är att man är så satans orkeslös!!
och orkar inte med några ljud..
Bra va.. med småbarn o hundar.. Jiijay!!..

Lillskiten har iaf varit på dagis idag..
jag sov hela FM.. Härligt!!..
Har sedan legat under täcket på soffan..
Är tät i näsan.. nyser o ljuset plågar ögonen..

Men ja hoppas det är på bättringsvägen..
har ju ledig helg o allt me Nicolai nu.
MINA BÄSTA DAGAR!!

Så här känner jag mig iaf idag..

Minus nosring..

Rakade dock armhålorna i duschen igår.
Plitorna sitter på tungan..
Muchen kan vi nog slänga upp på brynen, så buskiga är dom..

Jepp.. det är nog ungefär preeeeecis så jag ser ut just nu!!..

Kommentarer
Postat av: Eva

Stackare, du får ta och krya på dig...kram

2010-06-18 @ 07:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0