Stockholm

Jepp, då va det dags för Sthlm igen :)
Min älskade älskade EMMA <3

Åker imorgon på lunchen..
Till Enköping verkar det som..
Grilla (pemiären) och bada i poolen :)
Shit va bra ja ska ha det..
Bara mys o tjejsnack..
Sen sova hos Emma... mera tjejsnack på fredagen..
Och ja ska äntligen få med mig min KUDDE o mina TOFFLOR hem som ja glömde sist.. Vintern 2008

Sen på Fredag EM ska ja till BÄSTASTE Jennifer..
Bio kanske??..
Och ännu mera Tjejsnack..
Ååå va ja älskar denna helgen :D

Sen se lite på stan med Jennifer på lördagen..
kanske styr vi våran kos hem då, eller så inte..
men vilken Road trip..
Ååå va ja tror att denna resa kommer göra mig gott :)

Mina älskade underbara tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0