Dagen idag..

Har vart lugn o stilla..
Precis i min smak..
Vakna dock tidigt av att en lilleman hade lite läckage ;)
Sen fick han lite frukost..
O ja vet inte vart tiden tog vägen..

Fram på FM gick ja o Nicke ut på en promenad..
Check out the hood ;)
Vi va såklart ner på skridskobanan..
tog en runda runt skidspåret..

Nicke fick låna skidor så han tog sin första tur idag =)
Han hade fin balans,.,, tröttnar dock alldeles för fort..

Sen vankades det middag..
Och ja o fisen somnade som 2 grisar-...
sov nog mellan halv 2 o lite efter 4 :P
DET VA SÅ HIMLA GOTT

Lillkillen här är måttligt olydig o trottsig..
Bråkar med krabborna.. retar hundarna..
kastar grejer.. inte nöjd med det mesta..
Ont i viljan som Maja säger ;)

Nu har han druckigt upp sin välling o ligger i sängen o kollar Madagaskar!!
Tyzon bredvid såklart..
Ja hade gott kunnat somna jag med..

Ska rasta tyz så fort Nicke Nyfiken somnat..
Sen får det bli lite soffmys..

Styr våran bil hemåt imorgon... runt lunch kan ja tänka!!..
Ska ju bara in i köpa allt nyttigt först ;)

Bestefar kom också idag.. :D
Det är så härliga människor..
Kan inte ens beskrivas i ord..
Jag är lyckligt lottad som har haft dessa personer i mitt liv till o från!!..
Att ja fått mött dom o hur dom berikat mitt liv!!
Det lilla lilla jag tagit del av!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0