Jag är Vacker..

Kom nyss ur duschen..
Ligger hemma sjuk--- IGEN.. gick t jobbet med feber igår.. lyckades ta mig igenom dagen men det va knappt..
Hemma idag... har känt mig riktigt riktigt ofräsch.. ja ni vet ju sen tidigare inlägg ;)

Men så fick ja på mig ett linne o mys shorts..
som vanligt ska ja granska mig själv i spegeln..

O för en gång skull kom ja på mig själv med att tänka..
(efter att ha dragit upp shortsen för att dölja hullet på sidorna)
så drog ja ner dom igen där ja vill ha dom..
o tänkte..
Fan va snygg du är.. o det där hullet.. ja det är jag..
magen putar... behöver gå ner 15 KG.. bla bla bla..

Men det skiter jag i idag.. för ja e snygg o SEXIG precis som jag är...
Långa fina ben... rätt fina drag..
armarna är inte så tokiga..
en litesn söt fyllig mun... busiga ögon..
mörk svallande hår..
Och ja har KURVOR!!... vilket är kvinnligt..
det ska va lite fläsk o det ska va lite buske..
Ni grabbar som inte fattar det.. ni är inge riktiga män o ni vet inte va en kvinna verkligen är..
Så hur ska ni då kunna uppskatta dom för det dom är.. EN KVINNA!!..

man ska tydligen va rejäl.. men ändå drömmer man om att va va en 34/36..
WHY??..

Av dom "män" ja mött...
så dom som verkligen får en känna sig kvinna.. känna sig vacker!!..
är dom som uppskattat mitt HULL o mina FORMER!!...
vilket får mig ibland att tänka om..

Jag är nog hellre jag, än en 34/36..
Visst, beyoncé.. Hon är inte fy skam hon :)
där har vi en KVINNA... men former.. o kanske inte så mkt Hull :P
men hon e vacker.. Mitt Ideal!!..

Så idag.. har ja sagt det som man inte ska säga högt..
jag är vacker, jag är sexig-.-. o min kropp är delicious :D

JAG ÄR KVINNA!!!!..

Kommentarer
Postat av: jen

JA du ääääär vacker michis! gu va härligt och uppfriskande att höra ngn säga så!!! you go girl!

2010-03-04 @ 07:03:03
Postat av: AC

Kan bara säga EN sak gumman..

DU ÄR OTROLIGT VACKER, OCH UNIK KVINNA!!!

Glöm aldrig det gumman...

Kram Kram

2010-03-09 @ 10:41:29
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0