Livet i bilder..


Ja o lilleman hade taccoKväll =).. sen såg vi på Idol :).. han somnade.. :P


Hos min farmor.. brukar vi ofta sova =).. nicke ser på tv o bygger kojjor =)
han ska ha ner alla soffkuddar o bygga sig en borg.. Fika brukar också hinnas med...



Ibland blir det lördagsgodis =).. o farmor älskar tulpaner.. så det överraskar vi med titt som tätt..

 Ja o min farmor <3


ibland när ja målar tånaglarna.. ja då ville Nicke ha samma..
Men blir sedan vansinnig att det inte går att ta bort..



När ja är barnledig så kan det se ut så här...




Och ja funderar lite på om prinsen någonsin kommer dyka upp




När lilleman va sjuk så serverades det ju glass mitt inatten..
även på dagen.. så gick det runt i några dygn :P
 Älskar dig.. du är mitt allt..

Så här har det sett ut me all snö hos oss :D

ena dagenandra dagen




Ja så kan livet se ut här med oss :)...

Kommentarer
Postat av: jen

Han har det så bra din lille pojk michis! Du är en sån bra mamma!!!!! jag ska bli som dig när/om jag blir mamma ngn gång..

2010-03-04 @ 19:15:52
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gleder meg til dere kommer :)

2010-03-04 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0