Vad ja skulle vilja..

Är att egentligen ha en blogg..
som handlar om mig som ensamstående mamma...
hur det är att klara den vardagen.. relationen till fadern..
andra närvarande..

hur man släpper taget..
hur man samsas/eller inte

Hur man går vidare??..
kan man gå vidare..

alla känslor man har..
hur mkt som förändras för att det finns barn..
hur man ska kunna släppa in ngn ny..

vad som e rätt, vad som e fel..

Skulle som sagt vilja ha en blogg..
där ja kan skriva om alla dessa händelser..
Men hur ska det gå till??..
i en liten kommunl.. ja eller stor.. det kvittar då..

Då förmodligen alla som den skulle handla om skulle protestera..
andra skulle veta vilka dom är..
mina tankar.. våra osämjor!!!..

men ja skulle vilja nå ut till andra...
för ja vet att det finns andra!!...

visst, man kan starta en anonym blogg.. men det känns inte helt ärligt det heller!!..

Men ja tror ja skulle kunna nå ut!!..
tror ja skulle hitta många läsare..
För ja har en hel del olika kryddor i mitt liv..
som många skulle känna igen sig i!!..





För övrigt!!..
så är ja glad över 2009.. ja lärde mig mkt om  mig själv..
jag står stadigare!!... ja vet hur ja vill ha det..
o ja har insikt i vad ja inte kan ha!!.. o ja står fast vid det...

Mitt liv känns inte längre som ett stop..
utan som att ja hittat min plats..

Det är jag o Nicolai!!.. o så kommer det nog o se ut ett bra tag,..
Och jag är så sjukt lycklig för det!!... det behövs inget mer.. Inte just nu!!..
Because I ROCK!!!...

JAG TÄNKER INTE NÖJA MIG

Kommentarer
Postat av: Thorrén

You sure Rock!! :) Ja tycker gott du kan starta en anonym blogg, varför inte? du behöver ju inte undanhålla nått bara börja blogga om de du vill nån annanstans, vet du.... de gör ja! ;) å de vet ingen om... eller nu kanske folk sätter sig å letar hihi Men de e en hård nöt å knäcka. Där bloggar ja om sånt som vi e ena hejjare på å snacka om när vi kommer igång! ;) Kram på dig!

2010-03-22 @ 23:08:17
Postat av: Mary

D va värst vilket storhetsvansinne du fick här du =) höhö..



JAG rockar ;)

2010-03-23 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0