Konfirmation

Idag har Nickes storebror Christopher konfirmerat sig..
Va i kyrkan mellan 10-13.. ganska lång tid dock..
med fika ute i solen i mitten.. Myyyys

Dom hade skådespel o sedan va det mässa o nattvard..

ja o Nicke tog oss en sväng ner till kyrkogården o tittade till farmors mamma/pappa
samt syster/svåger!!.. (saknar)
vi vattnade lite o så sprang Nicke barfota  i gräset..

(sjunger tyst för mig själv)
- barfota utan strumpor o skor......

Vi satt på en bänk i solen o myste lite..
Han låg o gosa me sin nalle.. hade fötterna i mitt knä som ja gosade :)

Sen åkte vi till Cris mamma..
Där bjöds på Smörgåstårta/Prinsess..
Det va supergott.. Hon hade bakat o gjort allt själv..
Hon är så himla duktig!!..

Cris va nöjd me alla sina presenter..
o sen bar det av hemåt..

Lite före 4 va vi hemma..
stekte pytt till Nicke.. han åt med god aptit..
sen va det full rulle igen..

Inte har han sovit middag, så nu han ligger redan o sover i min säng..
direkt efter badet o ner i pyjamas under täcket..

ja är själv sjukt sjukt trött..
Men ska ta mig ett röj..
Diska o måste ta golven.. apskitigt!!..
Hoppas på regn imorgon så ja kan städa resten!!..
Borde bädda rent också.. en hel sandlåda i sängen :(



glass i badet


Sen somnar man så här gott :)


Kommentarer
Postat av: jen

hihi.. så gott han hade somnat! jag säger det varje gång..o nu säger jag det igen.. han e ju så jäkla sjukt lik dig! helt sanslöst! det är nästan lite läskigt att se ngn så lik någon annan. :D

2010-05-23 @ 19:41:01
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0