Min favvo

Söndagar är BÄST!!
Älskar söndagar... allt e lugnt o mysigt..
Jag är lugn o mysig ;)

Nu sitter vi o myser i soffan under täcket..
ska snart göra oss iordning o gå ut en liten sväng..
Sen ska vi till lillebror.. han ska titta på min bil..

Vi har varit lediga i helgen..
Igår va vi ute o letade snö..
sen hade Nicolai sin kompis Axel här :)
vi vuxna fikade...


Ikväll ska ja färga håret igen.. det är rött förstår ni.. alldeles jätte rött..
Men man får ju lägga i ofta för att behålla färgen!!..


Idag fyller min fina vän Jennifer 27år..
GRATTIS till henne..
(hade en bild att lägga ut men hade förmodligen blivit plockad ;)
Hoppas du får en underbar dag...<3

Kommentarer
Postat av: jen

Tack Michis!!

2010-10-24 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0