Min lediga dag

Den har ja imorgon..
Underbara lediga fredag.. bara du o jag :O)

Slutade halv 2 idag..
gick hem o tvättade, lagade mat.diskade. har städat o bäddat rent.. vädrat sängkläder samt dammusig ur sängen..
ska bli sjukt gott att krypa ner i den sängen snart kan ja lova!!..

Gott att vakna o ha en ren lägenhet också..

Imorgon fyller min mormor år =)
blir nog att åka dit i fira henne..

annars ska ja bara ta det lugn på min dag..
jobbar hela helgen, dock kanske party på lördag men har ej bestämt mig..
Kusin vitamin har inflyttningsmys :)

Men har så lite fritid den här helgen så ja har inte bestämt hur ja ska prioritera min tid ännu..
Nu väntar dock sängen o GOSSIP GIRL...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0