Min Måndag

Har varit ledig..
Mysmorgon me Nicke..
en dusch o sen en promenix bort till grusplan..
Zigge fick springa fritt o va nöjdast..
Riktigt varmt i solen må ja säga :)

lagat kycklingmiddag..

långepromenix med Malin..

slapp eftermiddag i sängen med Gossip Girl..

nu väntas det läggdags för lillskiten sen ska ja slappa ännu mer :O)



Nej fy vilket tråkigt inlägg.. det är precis så här ja inte vill ha min blogg..
hur kul är det att läsa exakt vad man gjort en hel dag..
Nej BLÄ!!.. det håller inte igång mitt blogg intresse alls :(

Kommentarer
Postat av: jen

JOHO.. det e visst kul att läsa vad du har gjort under en dag. o välkommen tillbaka:D kul att du börjat dricka kaffe:D men det är så det börjar.. att man "bara" dricker med tilltugg. Sen utökas det till en kopp på morgonen.. o sen även en kopp till fikat på rasten. O snart hinkar du kaffe a la Jempa! haha:D tadaaa. Kan tänka mig att fisen har blivit jättestor nu. Du får väl ta o visa lite bilder på dagiskillen! vi hörs!

2010-10-12 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0