Tjohoo

Här är jag :)

precis tagit en vaaaaarm lång dusch..
ska krypa ner under täcket o blunda..
kanske se på greys.. men ja har blitt så slö..
vill lägga mig innan 21 :P
vad har hänt.. och ja gar ingen antennkabel till min lilla tv i sovrummet..

Nu har det jobbats i 2 dagar..
vart på ruskigt dåligt humör idag..
men så blir det när man retas kl 7 på morgonen..

Är kärlekstokig idag :(
jobbigt värre..
Går förhoppningsvis över tills imorgon..

Ullared på fredag??.. ngn som vill med..

party på lördag??.. hundvakt??.. chaufför??

Har en fiis som e såååå trött på morgonen..
ja tänder lampan, startar bolibompa.. han går upp.. surar som tusan.. stänger av tv.n o släcker lampan.. o gömmer sig under täcket..
o så håller det på några ggr ;)

barnledig i helgen.. ska bli gott faktiskt.. jobbar dock en hel del.. mindre gott..
känns inte som man får ngn vila då.. och när nicke kommer hem har man inte fått igen så mkt ork iaf..
det är slitsamt att dra hela lasset helt själv.. men så blir det ju ibland..
Men det går bra ändå.. vi har det bra ja o min Nicolai <3


Grannfejden... sikket fölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0