Vinkar :O)

Hej mina goa vänner!!
Ni är ett gäng som är inne o kikar varje dag..

jag har inte övergett bloggen..
jag har bara inte haft lust.. har inte ens loggat in..

jag vet ju att ja har ett gäng vänner lite utspritt i landet..
kanske ja borde börja skriva lite dagbok så ni hänger med i mitt liv??
jag har förstått att ni är förundrade över var ja håller hus ;)

har bara vart trött på internet...
varit inloggade på facebook men inte skrivit så mkt där heller..
har velat vara anonym ett tag..

ni vet ungefär som när man inte vill svara i telefon på en dag eller en helg..
stänger va mobilen etc etc.. sikket liv det blir sen..
VART HAR DU VARIIIIIIIT?? HAR RINGT MASSSSSSSA GGR...

Givetvis blir man orolig.. men ibland e det gott att bara va lite anonym :O)

ja, så nu ska ja iaf försöka uppdatera mig om mitt liv :O)

Här befinner vi oss precis just nu..
*Haft ledig helg med fisen..
börjar jobba på tisdag.. mkt jobb nu för tiden..
mkt tjöt på jobbet om allt möjligt.. allmänt tröttsamt faktiskt..
Nicolai växer som en tok.. pratar som tusan o älskar sitt dagis..

Jag lever ensam :O) och är dock ganska så nöjd me det...
Egentligen skulle ja kunna ha en blogg som heter Männen i mitt liv..
den hade garanterat gjort succé.. jag lovar ;)
Dom finns lixom där.. men dom fastnar inte :P

garaget är urröjt.. har målat klart sovrummet..
ska ge mig på tv rummet när ja känner för det..

Tyzon håller på o para sig.. o zigge håller på att bli könsmogen..
Kastrering??.. ja på zigge alltså..

Planering inför jul har börjat =)
Myyyyyys.. me lööööve..

Nej nu ska ja sätta på kaffe ( ja ni läste rätt, ja har börjat dricka kaffe)
Fast bara med tilltugg ;)

Kommentarer
Postat av: Patti

Kan erkänna att jag är en utav dom som kikar in nästan varje dag! Som nu när jag kika in, då är jag vanligtvis van vid att kryssa ner sidan med en gång.. och det gjorde jag ju såklart, men fick se fort att rubriken stod "Min måndag" .. YES, tänkte jag .. äntligen, haha! ;) Och du .. Jag dricker också kaffe, men oftast bara med tilltugg så jag kan gärna joina dig! :D KRAAM

2010-10-12 @ 19:43:24
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0